1- چگونه می توانمدر فروشگاه لوکس سفارش خود را ثبت کنم ؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی لوکس پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید .
جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید . خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.

لطفا در هنگام ثبت سفارش به موارد زیر توجه کنید :
از رنگ ، مدل ، سایز و سایر مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید.
اکنون سفارش شما ثبت شده است !
پس از ثبت سفارش پیامکی حاوی کد سفارش را دریافت می نمایید و همچنین فاکتور خریدتان نیز به ایمیلتان ارسال می گردد. از طریق حساب کاربری خود، قسمت "تاریخچه سفارشات" می توانید در جریان خرید خود قرار بگیرید.

2- آیا می توان بدون ثبت‌نام در سایت یا داشتن حساب کاربری ، سفارش خود را ثبت نمایم ؟

خیر، شما برای ثبت سفارش درlux.ir حتما باید دارای حساب کاربری باشید . برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در فروشگاه کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید .

3- چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه هر محصول راهنمایی لازم برای سایز مناسب شما صورت گرفته است.

4- آیا می توانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم ؟

. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید ، آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

5- چگونه می توانم سفارشات خود را پیگیری کنم و از وضعیت آن ها مطلع شوم ؟

فروشگاه اینترنتی لوکس با ارسال پیامک، مرحله به مرحله شما را در جریان وضعیت سفارشتان قرار خواهد داد.
همچنین می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت " تاریخچه سفارشات" از وضعیت آن ها مطلع شوید.

6- آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم ؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

7- چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

ابتدا سفارش خود را درب منزل تحویل میگیرید و سپس هزینه آن را پرداخت می نمایید

8- آیا می توانم سفارش خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتیلوکسبه صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آن جا کهلوکسیک فروشگاه آنلاین لباس می باشد و یکی از اهداف آن این است که شما برای خرید ، دیگر مجبور به سفر های درون شهری نشوید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید لذا ما سفارش شما را به مکانی که شما آدرس داده اید تحویل می دهیم و امکان تحویل حضوری در محل فروشگاه اینترنتی لوکس نداریم.
بدون اتلاف وقت خرید کنید !

8- آیا می توانم سفارشی که پست پیشتاز شده است را رهگیری کنم؟

بله، شما می توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پست شده را در آدرس زیر وارد کرده و سفارش خود را رهگیری نمایید.
http://itemtracking.post.ir/

10- تا چند روز امکان بازگرداندن کالا وجود دارد؟

شما ۷ روز فرصت دارید که در صورت وجود نقص، کالای تحویل گرفته شده را بازگردانید. در صورتی که از ۷ روز بیشتر شود به هیچ عنوان امکان تحویل کالا توسط فروشگاه اینترنتی لباس لوکس وجود ندارد.

11- آیا می توان همه کالا ها را در مدت ۷ روز بازگرداند؟

خیر، برخی از کالاها مثل لباس های زیر به دلیل بهداشتی امکان بازگشت ندارند. برای اطلاعات دقیق تر در رابطه با کالاهایی که امکان برگشت ندارند و چگونگی برگشت و شرایط استفاده از ۷ روز مهلت بازگشت لطفا صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه فرمایید.

12- اگر کالایی که خریده ام ایراد، زدگی یا آسیب دیدگی داشت یا اینکه سایز آن مناسب نبود باید چه اقدامی را انجام دهم؟
لطفا حتما صفحه رویه های بازگرداندن کالا را با دقت مطالعه کنید ، در آن جا تمام این موارد با جزییات کامل نوشته شده است. شما همچنین می توانید با استفاده از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما آمده است با کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی لوکس در تماس باشید، آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد.